Broncolor szuka ambasadora marki - konkurs 2017

Broncolor szuka ambasadora marki, czyli nowa edycja konkursu Gen NEXT

Broncolor szuka ambasadora, czyli nowa edycja konkursu Gen NEXT

Broncolor to firma specjalizująca się w produkcji oświetlenia. Jakby nie patrzeć, stanowi dość prestiżową markę, dość dobrze znaną przez zawodowych fotografów. W tym roku Broncolor już po raz czwarty organizuje konkurs Gen NEXT, mający za zadanie wyłowienie utalentowanych fotografów, którzy reprezentują głos młodego pokolenia.

Poprzednie trzy edycje wyłoniły łącznie piętnastu ambasadorów – po pięciu na każdą edycję konkursu. Zerknąwszy na listę laureatów, natychmiast rzuciły mi się w oczy trzy nazwiska: Lara Jade, Anita Anti i Lara Zankoul. Śmiem więc twierdzić, że ktokolwiek wygra tegoroczną edycję, dołączy do bardzo prestiżowego grona. Jeśli nie znacie twórczości tych trzech Pań, serdecznie zachęcam, by się z nimi zapoznać! 

Broncolor i konkurs GEN next czyli zostań ambasadorem marki

Dwuletni kontrakt z firmą Broncolor

Wygrani zostaną mianowani ambasadorami firmy Broncolor. Co za tym idzie, ich studio zostanie wyposażone w sprzęt oświetleniowy za łączną kwotę dwudziestu czterech tysięcy dolarów! Sprzęt ten przez dwa lata trwania programu będzie służył fotografowi w jego pracy, zaś po wygaśnięciu umowy z firmą Broncolor automatycznie stanie się własnością fotografa. W ramach prowadzonych projektów fotograf będzie miał też możliwość nieodpłatnego wypożyczenia sprzętu, a także otrzyma zniżkę na zakupy w wysokości 20%.

Obowiązki laureatów

Jak wszyscy wiemy, zadaniem ambasadora jest promowanie marki.  W przypadku ambasadorowania firmie Broncolor przypada Wam więc w udziale nie tylko prowadzenie specjalnego, laureackiego bloga oraz udzielanie się na portalach społecznościowych (całość w języku angielskim) – ale też… jeżdżenie po świecie!

Kontrakt z Broncolor zobowiązuje fotografa do reprezentowania firmy na eventach organizowanych przez markę (warto zaznaczyć, że zarówno koszty podróży, jak i zakwaterowania, pokrywa organizator). Oznacza to mniej więcej tyle, że możecie jeździć po świecie i pojawiać się na najbardziej prestiżowych imprezach dla fotografów, nawiązując wiele kontaktów, a wszelkie koszty z tym związane pokryje Wasz sponsor!

Jasne, dochodzi do tego publikowanie artykułów i filmów zza kulis produkcji, podczas których pracujecie na oświetleniu producenta, a także dwa razy w roku jesteście zmuszeni do dostarczenia organizatorowi zdjęć, których ten mógłby użyć w ramach kampanii reklamowej… Ale hej!, to jeszcze nie koniec świata!

Kto może zgłosić się do konkursu Broncolor?

Pewne kontrowersje i głosy oburzenia budzi fakt, że do konkursu mogą przystąpić osoby pełnoletnie, które nie przekroczyły jednak trzydziestego roku życia. Z drugiej strony, nie powinno nas to zbytnio dziwić – Broncolor szuka przede wszystkim ambasadora marki, który będzie w stanie dotrzeć do młodego pokolenia. A któż mógłby być do tego lepszy niż osoba, która to pokolenie reprezentuje…?

Każdy kandydat może zgłosić jedynie trzy zdjęcia swojego autorstwa. Pamiętajcie również, aby posiadać pisemną zgodę na wykorzystywanie wizerunku, jeśli wysyłacie zdjęcia, które przedstawiają osoby trzecie! Choć organizator konkursu nie wymaga przesłania ich razem z formularzem, w regulaminie zastrzega sobie prawo wglądu do umowy. Jeśli więc nie zwykliście tego robić, dopilnujcie podpisania zgody chociaż przy okazji zdjęć zgłaszanych na konkurs.

Tematyka fotografii nie jest określona, za to termin i owszem: prace przyjmowane są do szóstego marca tego roku, zaś do konkursu można zgłosić się tylko przez formularz umieszczony na stronie organizatora.

Przemyślcie dobrze swój wybór! Prace raz nadesłane nie mogą zostać zmienione w późniejszym czasie.

Laureatów tegorocznej edycji poznamy najpewniej już w kwietniu. 

Formularz zgłoszeniowy i dokładny regulamin konkursu możecie znaleźć na stronie organizatora.

*** 

To jak? Skusicie się i wyślecie zgłoszenie? 

Jesteśmy też

Sztuka Retuszu

Uczymy retuszu, bo Photoshop jest fajny. Razem z Panem Kotem robimy też jutiuby, przy czym Pan Kot mniej, bo on głównie śpi.

Tutoriale z Photoshopa znajdziecie o, tu: www.youtube.com/sztukaretuszu
Jesteśmy też

Latest posts by Sztuka Retuszu (see all)

  • Takie konkursy to świetna okazja dla utalentowanych osób!

  • Fotografia to wspaniała pasja, ja cały czas uczę się obsługiwać mój aparat:D chętnie przyjrze się twórczością poprzednich laureatów konkursu 🙂

  • nie znam takich osób do polecenia, a szkoda. Takie konkursy dla młodych osób to ogromna szansa aby zaistnieć, a to warto rozpowszechniać i zachęcać innych do udziału 🙂

  • Hmmmmm. Jestem za stara niestety. Ale mam przynajmniej jeden atut 🙂 mówię dobrze po angielsku, więc może dałabym radę z tym blogiem? Pozdrawiam 🙂

  • Nie mój przedział wiekowy, szkoda mam kilku znajomych fotografów… niestety 30+ 😉

  • Mnie dziwią te granice wiekowe – nieraz osoby starsze promują marki >20, nie bardzo rozumiem to założenie.

    • Ten konkurs z założenia ma promować młodych-zdolnych, stąd ta granica wiekowa. Poza tym dalej uważam, że łatwiej nam się utożsamiać z kimś, kto jest do nas zbliżony wiekiem, a tu ewidentnie chodzi o to, by budować lojalność wobec marki – i to lojalność u ludzi młodych, czyli będących na początku swojej drogi z fotografią. Dlaczego? Bo ci, którzy już w branży siedzą, najczęściej mają już swoje ulubioną markę i nie stanowią już grupy docelowej. Co prawda Broncolor jest marką bardzo pro i raczej nikt by nie odmówił otrzymania od nich sprzętu, ale pokazywanie, że to także marka dla młodych-zdolnych (ekhem, których na to stać) jest też jakimś sposobem zbliżania się do klienta. No i fakt, że młodzi-zdolni bardzo często mają ogromną rzeszę odbiorców – a wiadomo, jak to wygląda: jeśli idiol pokaże, że ta konkretna rzecz jest dobra, to znajdzie się ogrom jego fanów, który zechce tę rzecz kupić…

  • szkoda że jestem tylko fotografem amatorem :/

    • Warunkiem zgłoszenia nie jest lista pięćdziesięciu publikacji, także kompletnie się tym nie przejmuj! Jeśli masz zdjęcia, z których jesteś szczególnie dumna – śmiało się zgłaszaj! W końcu kto nie próbuje, ten nigdy nie wygrywa 🙂